REKLAMACJA I ZWROT

ZWROT

1. Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014r. (Dz. U z 2014 roku, poz. 827) Klient może zrezygnować z towaru zakupionego w sklepie bez podania przyczyny zwrotu w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki

2.Warunkiem dokonania zwrotu jest idealny stan zakupionego towaru, nie noszący śladów użytkowania oraz zwrot wszelkich przedmiotów otrzymanych jako gratis.
Wszystkie produkty muszą być zwracane w oryginalnym opakowaniu producenta.

3.Do przesyłki należy dołączyć dokument potwierdzający zamówienie( paragon lub faktura) oraz wypełniony formularz zwrotu, do pobrania TUTAJ.

4. Wpłata zostanie zwrócona przelewem bankowym na wskazane przez Klienta konto w ciągu 14 dni od dnia otrzymania zwróconego towaru.

5. Koszt przesyłki zwrotnej leży po stronie klienta. 

6. W przypadku przesyłek pobraniowych, koszt pobrania zostanie odjęty od kwoty zwrotu. Jeżeli koszt pobrania będzie przekraczać kwotę należną do zwrotu wówczas kupujący będzie zobligowany do wyrównania danej różnicy.

7. Przesyłkę należy wysłać pod adres:

Sklep Caseline
Proszówki 302
32-700 Bochnia

8. Jeżeli klient nie odbierze nadanej paczki (opłaconej lub pobraniowej) dana przesyłka będzie rozpatrywana jak zwrot bez podania przyczyny w związku z tym koszt przesyłki zwrotnej będzie leżał po stronie klienta. 
 

REKLAMACJA

1. Jeżeli otrzymany towar jest niezgodny z zamówieniem (inny wzór, inny model) lub posiada wady czy uszkodzenia, wóczas należy złożyć reklamację danego przedmiotu.

2. Reklamacji można dokonać za pośrednictwem wiadomości e-mail: witaj@caseline.pl lub odsyłając towar pod adres firmy SKLEP CASELINE Proszówki 302, 32-700 Bochnia.
 W przypadku reklamacji na odległość będziemy prosić o przesłanie zdjęcia otrzymanych produktów (szkło hartowane nie może być przyklejone do ekranu, na zdjęciu musi być widoczna wada oraz naklejka zabezpieczająca szkło).

3. Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji doślemy nowy produkt lub zwrócimy jego koszt bez konieczności odsyłania otrzymanego towaru.

4. Zwrot płatności zostanie wykonany niezwłocznie po rozpatrzeniu reklamacji jednak nie później niż do 7 dni roboczych. 

5. Mile widziany wypełniony formularz reklamacyjny do pobrania TUTAJ, który ułatwi szybsze rozpatrzenie wniosku. 



*Nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych za pobraniem.
*Reklamacje dotyczące różnicy w kolorystyce grafiki (barwa/odcień), które wynikają z ustawień parametrów monitora,  nie stanowią podstawy do reklamacji.